de tres: Tal (altre) dia farà un (altre) any

dimecres, 19 d’octubre del 2011

Tal (altre) dia farà un (altre) any

Si fa uns mesos vaig escriure un post dient que feia un any que havia dibuixat la meva primera vinyeta d'actualitat, avui faig un altre post d'aquells que només m'interessen a mi per dir que avui fa un any de la meva producció regular d'acudits d'actualitat, més que res perquè avui fa un any vaig començar a publicar a 'El Web Negre'. Concretament al número 48 de la segona etapa (crec)
Penjo, com a extra, una collage que vaig fent i actualitzant (per tenir una mínima referència dels colors que vaig utilitzant i tal) amb una miríada (sempre he volgut utilitzar aquesta paraula) de les caricatures que he anat dibuixant i que, com s'observa, ja són multitud.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada