de tres: A La Punta

divendres, 12 d’abril del 2013

A La Punta

Jo ja us dic que us he d'anar comprant El Triangle cada setmana però a partir d'aquesta setmana us ho recomano encara més. Resulta que, a partir d'aquesta setmana, El Triangle passa a tenir 8 pàgines més i les dedicarà a l'humor, amb un suplement que es diu 'La Punta del Triangle' i que compta amb les firmes de gent  com en Kap, Néstor, Ermengol, Riera, Malagón, Napi, Romeu, Puyal, Elchicotriste, Pierino... I els que vindràn.
Portada de la primera edició de La Punta del Triangle de El Triangle nº1105 (12-04-2013)

Doncs això, com ja porto un temps il·lustrant articles per a El Triangle m'he vist involucrat en la creació d'aquest suplement (dic suplement però no ve a part de El Triangle, forma part del setmanari) i ara sóc membre del consell de redacció i vaig coordinant coses.

Per començar m'he encarregat del pròleg de la secció, em refereixo a aquesta pàgina que va sobre els tipus d'humor i sobre fer riure al personal.
Publicat originalment a la secció La Punta del Triangle de El Triangle nº1105 (12-04-2013)
S'ha fet amb molt carinyo i molta estima i ens ha quedat molt maca (que hem de dir), animo a tothom a que s'ho compri i que ens vagi seguint, prometem millorar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada