de tres: Endollat

dissabte, 16 de juny del 2012

Endollat

Una setmana més la meva il·lustració per a 'El Triangle' serveix per fer maco al seu web. La imatge (en gran) és aquesta d'aquí:
Publicat orgiginalment al setmanari El Triangle nº1068 (15-06-2012)
Aquesta setmana tocava 'parlar' sobre les jubilacions daurades que es procuren alguns polítics. A l'article de la versió en paper s'analitzen molts casos com els de Felipe Gonzalez, Aznar, Elena Salgado, Solbes, Rato, Zaplana, Jaume Matas, Narcís Serra, David Madí, etc, etc i etc (la llista és llarga).

Avui, com a curiositat, penjaré el full que faig servir per prendre nota del mail que em fan arribar els redactors  i on faig els primers esbossos del dibuix i proves amb retoladors i tal. Aquest full va passant de la meva taula a la motxilla o a la taula del menjador i hi vaig apuntant coses i fent dibuixets, a vegades faig vint proves i d'altres ja m'agrada la primera idea (com és el cas).
Si voleu més informació sobre el procés de creació aquí teniu un altre post on en parlo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada