de tres: Premi Comicat al millor Webcòmic, oju!

divendres, 11 de maig del 2012

Premi Comicat al millor Webcòmic, oju!

Després d'una ajustada votació, al final resulta que aquest blog que tens entre les mans (bé, és un dir) és el guanyador del premi Comicat al millor webcòmic. Mira, al final he guanyat jo com podria haver guanyat un altre així que hem volgut fer aquesta vinyeta conjunta amb l'Àlex S. Roca i els cargols d'en Franchu per minimitzar la rivalitat, tenir un record i reconèixer la feina que fem des dels nostres respectius blogs (que no és poca).
La votació va ser mitjançant facebook així que vaig demanar a amics i familiars (i totes les combinacions possibles entre aquests: amics de familiars, amics d'amics, familiars d'amics i familiars de familiars) que em votessin. A aquest mateix blog també he demanat el vot unes quantes vegades, fins i tot vaig anunciar que tancaria el blog si no arribava als 100 vots. Doncs bé, aquest és el tema complicat... Resulta que al final només he aconseguit 67 vots cosa que vol dir que hauria de tancar el blog però tranquils que això ho soluciono ràpid.
No em direu que no són unes disculpes dignes d'un rei. El blog continua fins a nou avis.

3 comentaris:

  1. Ah, res, amb aquestes disculpes has quedat com un rei i no crec que ningú et pugui retreure res.

    ResponElimina
  2. Hehehe, ningú no et dirà res amb aquestes disculpes reials!

    Per cert en motiu dels premis, t'he conegut.

    Salut

    ResponElimina
  3. Gràcies, em sembla que amb aquestes disculpes sóc immune (les utilitzaré més sovint).
    Per cert, benvinguts als que em descobriu ara i ja us podeu subscriure, ja...

    ResponElimina