de tres: Agafo 'La Directa'

dimecres, 11 de gener del 2012

Agafo 'La Directa'

E! Tinc novetats. Després d'un merescut descans nadalenc els dels setmanari 'La Directa' tornen amb un nou dibuixant pel seu 'Racó il·lustrat': Jo mateix.
Publicat originalment al setmanari Directa nº256 (11-01-2012)
Doncs sí, m'afegeixo a aquest projecte periodístic i, a partir d'avui mateix, em podeu seguir setmanalment a les pàgines del setmanari de comunicació 'Directa', la podeu trobar pel mòdic preu d' 1,70€ a tots aquests llocs.
A partir d'ara tots a comprar 'La Directa' cada setmana.

4 comentaris:

  1. Apa, quina enveja! Al final serà que sí que et saps promocionar! ;)

    ResponElimina
  2. Jaja. En realitat la meva promoció consisteix en no promocionar-me gaire per semblar misteriós i exclusiu.

    ResponElimina
  3. ENhorabona TRES!!! I molta sort amb aquesta gent de la Directa!!! Jo vaig estar durant molt de temps quan van començar, són una gent molt maca i molt implicada... De debó, felicitats!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Franchu, vaig descobrir que hi vas col•laborar mirant els primers números a l’arxiu, precisament vaig anar a parar a una vinyeta protagonitzada per cargols.

      Elimina