de tres: Continuo a 'El Triangle'

dissabte, 10 de desembre del 2011

Continuo a 'El Triangle'

Ja aneu comprant 'El Triangle'? No, ho dic perquè la revista està molt bé i hi posen uns dibuixos molt macos. Jo no vaig penjant les meves col·laboracions per allò de que els dibuixos siguin inèdits per la revista (i perquè ja tinc prou feina), de tota manera aquests dies també podeu veure el meu dibuix il·lustrant l'article de Víctor Saura sobre l'incendi que hi va haver fa 17 anys al Berguedà (i les seves conseqüències) al web de 'El Triangle'. Aquí deixo la prova per a la posteritat.
Captura del web www.eltriangle.eu del 10/12/2012

2 comentaris:

  1. Veig que seguiran demanant-te temes la mar de fàcils d'il·lustrar.

    ResponElimina
  2. De moment es van alternant, entremig n'he fet un sobre la victòria del PP i un altre sobre les retallades de CiU força agraïts.

    ResponElimina